Onze school

’t Kraaienest is een openbare basisschool met 62 leerlingen. Na de verbouwing in 2017 is de school integraal, compleet en kleurrijk geworden. Kinderen hebben hier echt de ruimte. Er zijn 4 leslokalen, 1 speellokaal, peuterspeelzaal ’t Hummeltje, een bibliotheek, een hal met podium en een aantal ruimten voor extra activiteiten. Het schoolplein rondom de hele school biedt speelmogelijkheden voor iedere leeftijd. De school ligt in het centrum van Piershil en is goed bereikbaar.

Op deze website vindt u veel informatie over onze school. Natuurlijk bent u ook van harte welkom om langs te komen. U krijgt dan een rondleiding en uitleg over hoe wij werken met de kinderen. Op deze manier krijgt u een goed beeld van ons onderwijs.
U kunt altijd bellen om hiervoor een afspraak te maken. Graag tot ziens!